måndag 22 december 2008

Tränad kropp ger ny motivation!

Ur en välmotionerad kropp strömmar mycket energi!
Vilken glädje efter träning att sätta sig i bastun och slappa och känna sig trött och nöjd. Har nu haft mål att träna två-tre ggr i veckan för att må bättre. jag vill känna ny energi och motivation. Igår tränade jag igen. Såg en man på gymet som var så fokuserad och laddad att jag fick mer motivation att träna min kropp och hälsa. Imorgon ska jag besikta min bil. Jag har sett över den. Fixat den på verkstad. Jag mår bra när min bil mår bra. Jag vet hur det känns när bilen inte mår bra. Jag är lite frustrerad. Likaså kan det vara när vi äter fel. Inte tränar. Motivationen minskar. Nu under ledigheten, kan vi gå promenader. Simma. Träna på gym, eller i grupp. Jag tränar för att må bra, och för att jag ska få ny kraft att fullborda min dröm och vision med mitt liv och ledarskap. En tränad kropp ger ny motivation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar